Symfonia Koncert Kameralistyka

Muzyka symfonia.
Orkiestra zagrała sonatę z najważniejszych i najbardziej wpływowych publikacji - w 17 wieku, symfonia została wykorzystana na wiele rodzajów muzyki, "Sonata" jest również niejednoznaczne. Pod koniec wieku oznaczenie Sinfonia ograniczonym włoskiej uwertury operowej, w systemie z trzema silnikami, szybko, wolno, szybko. Sto mid-18th, uwertury operowe, rozgrywane były darmowe koncerty, taniec, umieszczone w dwóch mobilnych generowany pomiędzy pierwszym klasycznej symfonii wcześniej. Na poparcie baroku i rokoka mocy boom osłabiony. Empfindsamkeit idealny dla MediolanieGiovanni Battista Sammartini w Mediolanie, Wiedniu i Mannheim zaczynają symulowanie ich wykorzystania Corelli i Giuseppe Torelli Plan bithematic ruch, w 1730 roku napisał 25 symfonii, jednak kontynuowane. Zapowiedział otwarcie wystawy klasycznej symfonii. Mniej więcej w tym samym czasie w Wiedniu młodzi kompozytorzy eksperymentowali z nowymi odmianami, podwaliny dla przyszłych mistrzów Wiedniu. Najbardziej znany jest prawdopodobnie najbardziej wpływowych grup, działających w orkiestrze dworskiej Mannheim Karl Teodor, elektor pałacu. Ich działalność rozpoczęła się w 1740 roku, lider zespół kiedyJohann Stamitz. On i dynamicznie rozwijająca się technologia Experiment (zwiększenie) blaknięcie (zmniejszenie objętości) dążenie (podświetlony) -Z homofonicznej tekstury, prezentacji i pasaże koloraturę wirtuoz skrzypiec z jego charakterem podpisana przez inne skutki. Styl Mannheim, i jak jego syn Carl Stamitz modelu i kompozytora w Wiedniu. Ze względu na niezamierzone. Instrumental. Posłuchaj zespół na wesele bytów.  Niektórzy, jak dobroczynne auspicjami stopniowe wprowadzanie szeregu podstawowego nowoczesnej symfoniczną skrzypce, altówkę, wiolonczelę i kontrabas, dwa flety, dwa oboje, dwa fagoty i jego dwa francuskie i dwa bębny. Horn dodaje Festival
KONCERT
W przeciwieństwie do symfonii, ma on inne formy koncertów muzyki klasycznej skierowanych przez rosnące barokowe pochodzenie i jego pamięci, że ta opiera się na wymianie muzycznej pomiędzy instrument solowy i orkiestrę. Muzyka i dźwięk, nawet jeśli bezpośrednim skutkiem koncertu barokowego refrenu. (Piosenkarka utworzone cisza), pierwszy ruch, łącząc rozwój struktury wewnętrznej zasady. Sonaty allegro formą Pietro Locatelli Giuseppe Tartiniego jest znana, zwłaszcza w bardzo późnobarokowym skrzypiec.
Kameralistyka
Chociaż małe zespoły rozkwit 200 lat temu, widział tworzenie muzyki kameralnej w 18 wieku, we współczesnym znaczeniu tego słowa muzyki w formie sonatowej grupy. Każda część odtwarzacza gadżetu. Zmień najpopularniejszy zespół trio barokowym sonaty jest typowym cztery instrumenty, dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę. Ja i Sonata jest ciągiem napisane. nazywanykwartet to bardzo popularny wśród pozostałych trzech String Band. (Skrzypce, altówka, wiolonczela i skrzypce, a także dwa lub wiolonczela) oraz trio fortepianowe. (Skrzypce, wiolonczelę i fortepian).
klawiatura Sonata
Clementi, Muzio [Źródło: Brytyjska powiernicy uprzejmości Muzeum; fotografia, JR · Freeman and Co.] sonata solowa klawiatura jest po części ze względu na aktorów amatorów, nowa bogata klasa średnia w najważniejszym okresie silnego wzrostu w jednej z form. Bach i Mozart i Haydn syn Domenico grejpfrut, odzwierciedlające ruch lub działanie trzech klasycznego baroku ewolucji sonata formacie binarnym. Czwarty wzór ruchu nie stały się popularne do czasu Beethovena. Obchody Mozarta, Muzio Clementi, 60 sonaty fortepianowe i obronne na fortepian i skrzypce lub flet i fortepian wpływ na współczesny styl.
Inne formy kapitału O ile nie ma wątpliwości, że najważniejszą formą muzyki sonata niż wiele innych rodzajów jednym rolnictwa. Na orkiestrę i orkiestrę kameralną, suitelike różne sposoby pracy. Zmiana Symphony nazywane Divertimento, serenada, popularne koncerty odprężającej rozrywki odwołać sonaty lub Notturno i bardziej poważne (ich celem jest, aby słuchać ostrożnie) narzędzia z niespójne, nieprzewidywalne i często. Jest jasne. Który jest elastyczny typ 3-10 lub więcej w jakąś formę tańca i nie tylko liczba i przygotowanie ruchu. Ale w nonsonata Sonata na jedynym (w szczególności klawiaturze) wzór formularza, czasami odporność na korozję jest najbardziej popularną formą małego poszczególnych serii formy sztuki tańca. Graniczna i fantasy, drobne elementy, aby dopasować, ponieważ części Sonaty. Z jakiegoś powodu, Bach Organowej gwałtownego spadku w 1750, po jego śmierci. Muzyka.
OPERA
I 'barokowej i klasycznej opery grać niż różnica pomiędzy formy między dwoma okresami jest mało uwagi koncentruje się na jednym dźwięku opera jest najbardziej melodyjna -homophonic. Od momentu powstania, przyczyny, stylu operowego dalszego ciągu 18 wieku, jest inna reguła, Neapol opera seria uniwersalność, również w Paryżu, w tradycyjnym 里拉莫 tym rozdziale, aby utrzymać swoją siłę jako " To działa. Chociaż Napoli włoski styl operowy, która pogorszyła się w jakimś obozie Komiks reakcje Opera nie ma charakteru pracy Napoli wątpliwość niektóre aspekty jakiejś śmiertelnej skutecznej reformy. W rezultacie, w wieku 18, to czas pracy składniki siły.

Napoli prowadzi poważne funkcje ujawnił, dlaczego dziś jest mało znana i rzadko słychać. Jest to forma fałszywego sztuczny, zbyt skomplikowane, często reprezentujących trzy z każdego płciowych kobiet, mężczyzn, a niektóre high-Ling (męski sopran i kontralt powierzchni) każdego znaku sześć głównych ról. Ciągłe przyporządkowuje się standardowy zestaw melodii jest dość standardowe. Oczywiście podział stałego typu w ustawie, nie jest zaskakujące, aby uzyskać śpiewaków i arie dowolnego konta, jest w centrum wszystkich produkcji w recytujący muzyki Mówiąc (niewielkie zainteresowanie, takich jak udar. Say) używać mały chór i orkiestra drobne elementy dodane do zapewnienia trochę "historii.
Styl i upuść Neapol, zaczęły pojawiać się w tytule kontrastu w 1720 roku, to byłoby bezużyteczne, jeśli nie obronić teorię i praktykę propozycji reform. Do programu reform Willibald Gluck było Christoph, który rozpoczął swoją karierę w 1740 roku, gdy pisał w swym ruchu obecnej formie 20 prac. Potem zacznij od Orfeusz ed Euridice w 1762 zamierza dodać element dramatu i opery. Monitorowanie niepotrzebnych umiejętności wokalne, jeśli nie wyeliminować, muzyka odzwierciedla nastrój czy osobowość została znacznie zmniejszona. W wyniku reorganizacji pracy klasycznego Mozarta prostego aktu Gluck, została koronowana.

Opera Neapol ustanowić Drugie wyzwanie operę komiczną, w którym natężenie światła jest zawsze aktualne i satyryczne konto zmian społecznych naszych czasów, a praca wydaje poważną zniewagę. Ta piosenka jest muzyka interesujący, aby łatwiej zrozumieć. TV kreskówki pojawiły się w 17 wieku, ale w pierwszej połowie 18. wieku we Włoszech, gdzie stał się niezależny. Rozwój nazywany opera filmu Francuz Opéra Comique w tym samym okresie i został Guerre des Bouffons jazdy od wsparciu włoskich komiksów firm operowych i Paris Saint-Germain na początku 1750 roku (zwanej dalej "clown"). Francuski bohaterem opery Rameau Brytanii Prace rozpoczęto w 1728 Beggars Opera, a następnie przez Niemcy w Opera Comique i format okres rozwoju Singspiel podobnym podejściu z przeliczenia i wzrostu. Podrabianie angielskie ballady operę. Ta wersja skupia się na Wiedeń i seraju i Czarodziejskiego fletu Mozarta włoskiego lepki koniec porwania. Mozart, ale także przynosi wielką Figaro włoskiej tradycyjnego małżeństwa. (Wesele Figara), Cosi fan tutte (Tak więc są) i Don Juan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz